Jun 2, 2009

جامعه شناس مالزیایی: به خاطر امت اسلام به احمدی نژاد رای دهید


یک استاد جامعه شناسی دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی (UIIM) گفت احمدی نژاد به عنوان نماد دنیای اسلام یک تنه در مقابل آمریکا ایستاده و پیروزی وی در انتخابات پیروزی اسلام و شکست وی شکست اسلام خواهد بود. به عبارت دیگر پیروزی احمدی نژاد شکست آمریکا و شکست احمدی نژاد برابر با پیروزی آمریکا خواهد بود و امت اسلامی این را نمی خواهد.

پروفسور جمیل فاروغی در یک گفتگوی خصوصی با نویسنده این مطلب گفت که به شدت نگران انتخابات ایران است و اینکه اگر خدای نکرده آقای احمدی نژاد رای نیاورد، چه بر سر دنیای اسلام و مسلمین خواهد آمد.

جمیل فاروغی که یک استاد هندی الاصل است و به طور کامل به مسائل ایران اشراف دارد، افزود: نمی دانم مردم ایران چه تصمیمی خواهند گرفت اما مخلصلنه از آنها می خواهم به خاطر نجات دنیای اسلام و امت اسلامی به احمدی نژاد رای دهید.

وی در پاسخ به اینکه چه قدر از دیگر کاندیداهای انتخابات ایران شناخت دارد، افزود: تنها احمدی نژاد و میر حسین موسوی را می شناسم. اما باور کنید اینهمه دشمنی غرب و آمریکا با احمدی نژاد بیخودی نیست.

وی از ارتباطش با اساتید دانشگاههای آمریکا گفت و ادامه داد: تمام آنها معتقدند که آقای احمدی نژاد لرزه به نظام فکری، سیاسی و عقیدتی غرب انداخته و تنها چند سال دیگر کافی است که کار آنها یکسره شود.

این استاد جامعه شناسی که برای اثبات محق بودن خود مدام صدای خود را بلند می کرد، تاکید کرد که در میان رهبران جهان اسلام یک مرد وجود دارد که یک تنه در مقابل غرب ایستاده است، و آنهم احمدی نژاد است. بقیه همه یک مشت آدم های ترسو، بزدل و وابسته به آمریکا و غرب هستند که کارشان اجرای سیاست های سلطه طلبانه آنهاست.