Sep 2, 2009

ماجراجوی فرانسوي به بالاترين نقطه برج دوقلوي مالزی صعود کرد


یک ماجراجوي فرانسوي پس از دو بار تلاش ناکام، سرانجام روز گذشته موفق به صعود به بالاترين نقطه برج دوقلوي پتروناس، مشهور به برج هاي دوقلو مالزي شد.


روزنامه استار در این زمینه نوشت: "آلين روبرت" که همچنین به "مرد عنکبوتی" مشهور است، بامداد روز گذشته با استفاده از از تاريکي هوا و مه آلود بودن صعود مخفیانه به طبقات بالاي برج 88 طبقه موسوم به "پتروناس" را آغاز و پس از دو ساعت بر فراز آتن بالای این برج، بالاترین نقطه برج، قرار گرفت.

نکته جالب در این اقدام بی نظیر و بی سابقه این است که وی در طول این صعود دوساعته به طور ماهرانه ای از دید نیروهای امنیتی مخفی مانده بود.

آلین روبرت، که 46 سال دارد، پس از رسيدن به بالاترين نقطه اين برج از سوي پليس اين کشور به اتهام تجاوز به منطقه ممنوعه بازداشت شد.

آلين روبرت قبل از اين نيز يکبار در سال 1997 و يکبار نيز در سال 2007 تلاش ناموفقي براي رسيدن به بالاترين نقطه برج هاي دوقلو مالزي انجام داده بود و هربار نيز قبل از رسيدن به طبقه 60 بازداشت شده بود.

مرد عنکبوتي فرانسوی که علاقه خاصی به صعود به برج های مرتفع دارد، قبل از اين نیز برج "ايفل" در پاریس و "گیت طلایی" سانفرانسیسکو را نيز فتح کرده بود।

در تصویر فوق تنها آنتن فوقانی!! یک از برج های موسوم به پتروناس نمایان شده و بخش اصلی ساختمان این برج ها (هشتادو هشت طبقه) از زاویه دوربین بیرون مانده است.