Sep 3, 2009

صعود همه عشق و زندگی من است

مرد عنکبوتی فرانسوی که روز چهارشنبه گذشته در یک اقدام عجیب خود را به بالاترین نقطه برج های "پتروناس"، پرج های دو قلو، رسانده بود، گفت از "صعود" به نقاط مرتفع لذت برده و آنرا عشق و همه زندگی خود می داند.

روزنامه استار در شمار امروز خود نوشت: "آلین روبرت" که روز گذشته در یک دادگاه کوالالامپور به اتهام نقض قانون ممنوعیت ورود به اماکن خاص به 2000 رینگیت جریمه شده، در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان ساخت که صعود به برج "مرکز علمی" دوبی برنامه بعدی وی می باشد!

به نوشته این روزنامه، این مرد عنکبوتی فرانسوی تمامی جریمه خود را به طور نقدی پرداخت و از قرار معلوم برای روز هفتم سپتامبر نیز برای بازگشت به کشورش بلیط نیز تهیه کرده است.

در همین حال، دادگاه کوالالامپور روز گذشته تایید کرد که اقدام "آلین روبرت" در صعود به بالاترین نقطه برج های دوقلو به هیچ عنوان با هدف کسب درآمد و یا خودنمایی نبوده و وی اولین دفعه است که در این کشور دست به اقدام مجرمانه زده است.

از جمله نکات جالب در مورد این ماجراجوی فرانسوی این است که وی بر اثر سقوط متعدد در سایر صعودهای قبلی خود 60 درصد "ناتوانی جسمی" داشته است. وی همچنین دارای سه فرزند است و همسر وی نیز یک "منشی" می باشد.